פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

פרסום ב - קונטרס חדשות יום חול

העיתון קונטרס החדשות של ידיעות אחרונות מופץ בפורמט “טבלואיד”, עם תמונות צבע רבות וכותרות גדולות, המאפיין את ז’אנר העיתונות הפופולרית בעולם ובו ניתן לבחור במודעות עם גדלים שונים. בעיתון “ידיעות אחרונות” ניתן למצוא מידע רחב, מקיף חדשני ומעודכן.

קונטרס החדשות ביום חול- כולל בתוכו סיקור של האירועים השוטפים, בארץ ובעולם, קונטרס החדשות הינו חלון הראווה של כל עיתון יומי ומעין מעטפת חיצונית לעיתון כולו.

הכתבים המומחים ביותר כותבים בקונטרס החדשות של ידיעות אחרונות. כתבים בתחומים שונים ומגוונים: פוליטי, מדיני, צבאי, פלילי, תרבות ועוד. בין כתבי הדגל של קונטרס החדשות של ידיעות אחרונות ניתן למצוא את: יובל קרני,רז שכניק, גיא בכור, דודי גולדמן.

בשער האחורי של קונטרס החדשות תמיד תופיע ידיעה קלילה ומעניינות של אותו היום, בנוסף באופו קבוע ישנה מפת מזג אוויר של ערי ישראל.

הכותרת מרכזת את רוב העניין היומיומי, מהווה כר יסודי להתפתחויות עיתונאיות במהלך אותו היום ואף מהווה סמן לאמצעי מדיה רבים נוספים (טלויזיה, רדיו ואינטרנט), נתוני החשיפה של העיתון בימי חול הינם למעלה מ-34 אחוז בקרב קוראי העיתונים בישראל.

החוברת הראשית של ידיעות אחרונות, הכותרת הראשית, מודפסת אחרונה בשרשרת אך היא ספינת הדגל והחוברת הנקראת ביותר על ידי הישראלים. מידי יום פותחים את הבוקר תכניות הטלוויזיה והרדיו עם ריכוז הכותרות הראשיות ולעיתים מקיימים עליהם דיונים וכדו’, החשיפה האדירה לה זוכה הכותרת הראשית באה לידי ביטוי בתגובות אותם מקבלים המפרסמים בכותרת של ידיעות אחרונות.

הקוראים נוטים לייחס חשיבות גדולה יותר לתוכן של ידיעות אחרונות והוא מצטייר בעיניהם כאמין יותר ביחס למקורות אינטרנטיים או עיתונים קטנים וכדו’ כך גם בעצם מקבלים באותה הדרך המפרסמים בעיתון רוח גבית מהותית אשר תורמת רבות וגורמת למותג המפרסם בידיעות אחרונות להיראות חלק ממשהו גדול ויציב. המדיום הוא המסר!

פרסום מודעות בידיעות אחרונות הוא מגוון וניתן להתאמה ע”פ מסגרת התקציב של הלקוח.

יתרונות העיתון:

  • יכולת הפצה מקסימלית ,פרסום לחתך אוכלוסייה נרחב ביותר.
  • עיצוב נעים לעין, ברור וקריא.
  • עדכון באופן שוטף ויומיומי.

אפשרויות הפרסום של קונטרס החדשות ביום חול הן:

עמוד ראשון סטריפ “8

עמוד 2 סטריפ 8*”2

עמוד 3 סטריפ 8*”3

“1 עמוד שמאלי לפני האמצע (מינימום “16)

“1 עמוד ימני לפני האמצע (מינימום “16)

“1 עמודי חדשות אחרי האמצע

מוד שלם לפני האמצע

עמוד שלם אחרי האמצע

דאבל ספרייד לפני האמצע

דאבל ספרייד אחרי האמצע

“1 עמוד אחרון ליד מערכת

“1 עמוד אחרון

מְחַבֵּר


admin
לחץ כאן וקבל הצעת מחיר