פנו אלינו לייעוץ

072-3970700

פרסום ב - ידיעות בת ים

עיתון ידיעות בת ים

העיתון המקומי המוביל באזור בת-ים. המקומון מחולק בימי שישי לקוראי ידיעות אחרונות המנויים וניתן להשיגו גם בדוכני העיתונים. קהל הקוראים של עיתון בת-ים נחשב לבעל טווחי גילאים מגוון, ומהווה קהל נחשק בקרב עסקים אשר מעוניינים לפנות לקהל הבוגר והצרכני של האזור.

העיתון מופץ בעיר בת-ים והאזור.

אזורים אלו מהווים כר פורה למפרסמים מהמותגים המובילים במדינה ובאזור בת –ים בפרט.

ענפי הפרסום הפופולריים בעיתון ידיעות בת-ים יוצרים קשת רחבה של מגוון ענפים ומוצרים, כגון : ריהוט בית וחצר, חשמל אלקטרוניקה ומזגנים, פנאי ונופש, ספורט, הלבשה והנעלה, וירידים שונים.

העיתון מודפס בפורמט גדול וברור של A3 בצבע בבתי הדפוס של ידיעות אחרונות, פורמט זה מסייע למקד את תשומת הלב של הקורא לתכנים ולפרסומים בעיתון.

אפשרות פרסום קורצת, אשר נהוגה לעיתים קרובות ע”י מפרסמים רבים בעיתונות הארצית היא הכנסת אינסרט בעיתון המקומי ובכך הם זוכים לחשיפה נקודתית וממוקדת בקרב קהל קוראי ידיעות אחרונות באזור בת-ים.

בנוסף עומדת בפני המפרסמים האפשרות לפרסום בדרך זו במחיר פיקס הכולל גם את ההדפסה וההפצה של האינסרט.

עיתון בת-ים מודפס על כ-55 עד 120 עמודים (תלוי תקופה) ומכיל מקבץ פרסומות בתחילתו, כתבות תחקיר או כתבת תוכן איכותית אחרת רלוונטית, מדורי רכילות, פנאי, תרבות, ספורט וכדו. בין הכותבים בעיתון ניתן למצוא את ליהי לפיד אשר מהווה מוקד עניין מהותי בקרב קהל יעד נשי. חלק גדול מהתכנים המודפסים בעיתון מועברים גם לאתר האינטרנט של רשת מקומוני ידיעות אחרונות Mynet

המפרסמים בעיתון ידיעות בת-ים בוחרים לעיתים קרובות לפרסם בו ולו רק כדי להשתלב במשפחת ידיעות אחרונות, בעשותם כך הם זוכים למחיר מקומי ריאלי יותר.

תקציבי הפרסום בעיתון ידיעות בת-ים נעים בין 20,000 ש ל-100,000 ש לקמפיין לתקופה של מספר חודשים עד שנה. ניתן להתאים את הפרסומות למיקומים רלוונטיים וכך לחבר את קהל היעד למפרסם טוב יותר.

בשורה התחתונה, אין ספק בעלות מול תועלת עיתון ידיעות בת-ים מספק את הסחורה ומאפשר לשחקנים בעלי תקציב פרסום לא גדול לקבל דריסת רגל מכובדת וראויה ולהיות חלק ממשחק גדול יותר.

מְחַבֵּר


admin
לחץ כאן וקבל הצעת מחיר